Свуда у свету Светски дан учитеља обележава се 5. октобра. Прогласиле су га Уједињене нације са циљем да се истакне улога учитеља у образовању и развоју деце и нагласе принципи и препоруке о положају учитеља и наставника.
Ми смо се данима спремали за прославу Дана учитеља. Вредно смо цртали и бојили ликовне радове својих наставника и учитеља. Свако од нас је дао свој допринос, сами смо бирали свог модела и тако су настали прелепи радови. На крају смо радове лепили, правили рамове и украшавали са наставницима Миљаном, Ксенијом, Катарином, Ана, Бранком и Слађаном.

Пети октобар посвећен је суштинској улози учитеља у пружању релевантног и одговарајућег знања деци, младим људима и одраслима. Циљ овог дана је да се пружи подршка просветним радницима, као и да се осигура да потребе будућих генерација наставе да буду испуњене од стране учитеља. Учитељи имају врло важну улогу како у животу ученика тако и њихових породица. Сваки учитељ настоји да подстиче и потпомогне што оптималнији развој детета, обезбеди услове за учење, пренесе знања и вештине који су ученицима потребни за живот. Он својим примером васпитно утиче на ученике дајући им позитиван пример, својим моралним и карактериним особинама подстиче целовити и јединствен развој личности детета. Учитељи учествују у великом делу детињства сваког детета и многи одрасли људи памте своје учитеље и са сентиментом их се сећају. Добри учитељи такође, благовремено примећују скривене способности, интересовања и таленте код ученика и на тај начин помажу ученицима да се остваре као личности, јачају њихово самопоуздање и мотивацију за радом и стварају добре темеље за будућност и даље школовање. Добри учитељи уочавају и потешкоће, несигурност, негативне емоције, тескобу, пружају им руку помоћи и постају њихов ослонац у борби са потешкоћама. Ученици имају поверење у њих, исповедају им своје мисли, тајне, страхове и грешке. Учитељи мудро изводе ученике на прави пут указујући им на њихове грешке, дајући им конструктивне критике а истовремено им указују на њихове потенцијале и особине које некад сами не увиђају.