
Senzorna soba je posebno opremljena prostorija u školi koja se koristi u tretmanu dece sa razvojnim smetnjama. Izolovana od spoljnih uticaja, senzorna soba obložena je mekanim podom i zidovima..

Savetovanje se vrši u skladu sa redovnim aktivnostima škole. Upis, adaptacija, individualni programi, razvoj i socijalizacija, adolescencija, profesionalna orijentacija i uloga roditelja samo su neke od tema savetodavnog rada.

Korektivno preventivne vežbe spadaju u vežbe iz programa korektivne gimnastike. Imaju za cilj da spreče nastanak mogućih deformiteta i obezbede pravilan razvoj deteta ili da koriguju i spreče dalju progresiju postojećih deformiteta..

Reedukacija psihomotorike je način stimulacije razvoja dece korišćenjem pokreta. Pokreta kojim deca otkrivaju svet i sebe u njemu. Svaki pokret prati odgovarajuća reč, pojam. U individualnom radu se podstiče razvoj senzornih, motornih i saznajnih sposobnosti kako bi se učenicima

Logopedske vežbe i tretman podrazumevaju otkrivanje, dijagnostiku i terapiju učenika sa problemima verbalne ili neverbalne komunikacije. Logopedski rad se odvija individualno a u radu se koriste najsavremenija sredstva za rad: KSAFA-m aparat, tablet sa odgovarajućim aplikacijama, kao i kompjuter sa..